Δευτέρα 21 Μαρτίου 2016

Σεμινάριο: «Η σωστή παρουσία του ξενοδοχείου στο internet για αύξηση direct κρατήσεων & μείωση προμηθειών»



Ύστερα από τη μεγάλη επιτυχία που σημείωσαν τα προηγούμενα Ξενοδοχειακά Φροντιστήρια το TravelDailyNews διοργανώνει ξανά το ενδιαφέρον αυτό σεμινάριο στο ξενοδοχείο AIROTEL Stratos Vassilikos στην Αθήνα.


Ξενοδοχειακό Φροντιστήριο
«Η σωστή παρουσία του ξενοδοχείου στο internet για αύξηση direct κρατήσεων & μείωση προμηθειών»

Τετάρτη, 6 Απριλίου 2016
 
 AIROTEL Stratos Vassilikos • Μιχαλακοπούλου 114 • Αθήνα

Εισηγητής:
Μάριος Κουνέλης• Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος (Fully Booked)

Παρουσίαση:
Αναστάσιος Κύρτσης • Industry Management Greece & Cyprus, Trivago
 
Παρουσίαση software:
Βίκυ Μπούρμπη • Sales Consultant - Sysco SA


Η σωστή παρουσία ενός ξενοδοχείου στο internet έχει ως αποτελεσμα ικανοποιημένους πελάτες. Ο ικανοποιημένος πελάτης είναι η καλύτερη άμεση διαφήμιση για το ξενοδοχείο και παράλληλα οδηγεί σε αύξηση πληρότητας & direct κρατήσεων. 

Σκοπός του φροντιστηρίου είναι να γίνει κατανοητό:

- πως & που πρέπει να φροντίζουμε την παρουσία του ξενοδοχείου μας
- πως να οδηγήσουμε τους υποψήφιους πελάτες μας σε απ’ ευθείας κράτηση στο ξενοδοχείο

Θέματα-ενότητες που θα καλυφθούν στο φροντιστήριο: 

• Η συμπεριφορά του υποψήφιου πελάτη κατά τη διάρκεια του προγραμματισμού του ταξιδιού του 
• Ιστοσελίδες αξιολόγησης ξενοδοχείων (TripAdvisor) – Ο ρόλος τους και πως να τα αξιοποιήσει ο ξενοδόχος 
• Κοινωνικά δίκτυα (Facebook – Google Plus) – Είναι απαραίτητα;Πως να βελτιώσετε την παρουσία σας 
• Ηλεκτρονικά τουριστικά γραφεία (OTAs) – Υπάρχει ζωή πέρα από τη booking και την expedia; Πως διαγράφεται το μέλλον;
• Best Practice - Παρουσίαση πλατφόρμας κρατήσεων της Ενωσης Ξενοδόχων Καλαβρυτων 
• Meta Search engines – Τι ακριβώς κάνουν; 
• Flash sales sites – Διαφήμιση του ξενοδοχείου ή κανάλι πώλησης;
• Channel management – Πως λειτουργεί και πως να έχετε χρόνο να ασχοληθείτε με πιο δημιουργικά πράγματα
• Property Management System - Αξιοποιήστε την τεχνολογία του σήμερα 
• Google Adwords – Βασικές αρχές για το πως λειτουργεί η πληρωμένη διαφήμιση στη Google
• Google Hotel Ads - η νέα πλατφόρμα της Google ειδικά για ξενοδοχεία 
• Ιστοσελίδα καταλύματος – Βασικές αρχές για μια σωστή ιστοσελίδα 
• Μηχανή κρατήσεων – Πως να οδηγήσετε τους πελάτες σας στον να κλείνουν μέσα από την ιστοσελίδα σας 
• Rate parity – Τι ακριβώς ισχύει σήμερα; Υποχρεώσεις & δικαιώματα του ξενοδόχου 
• Newsletter – Πως να αξιοποιήσετε τους υπάρχοντες πελάτες σας

Το φροντιστήριο συνδυάζει το θεωρητικό υπόβαθρο που πρέπει να έχει ο ξενοδόχος για να έχει ορθή αντίληψη της σημερινής πραγματικότητας με την πράξη και το πως μπορεί να χρησιμοποιήσει τα διάφορα εργαλεία που υπάρχουν για να αυξήσει την κερδοφορία του. Θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση σε παραδείγματα και θα υπάρξει πρόβλεψη για ενότητα ερωτήσεων από τους συμμετέχοντες.

Σε ποιους απευθύνεται το φροντιστήριο:

• Ιδιοκτήτες καταλυμάτων μικρού & μεσαίου μεγέθους που ασχολούνται οι ίδιοι με την παρουσία του καταλύματος στο internet και θέλουν να έχουν όλες τις απαραίτητες βασικές γνώσεις για τη σωστή παρουσία του καταλύματός τους
• Διευθυντικά στελέχη μεγάλων μονάδων που έχουν εποπτικό ρόλο και θέλουν να έχουν τις απαραίτητες γνώσεις προκειμένου να κατευθείνουν σωστά τους υφισταμένους τους

Οφέλη από την παρακολούθηση του σεμιναρίου

Όσοι θα παρακολουθήσουν το φροντιστήριο:

• Θα κατανοήσουν πως λειτουργεί σήμερα ο χώρος του internet αναφορικά με την κράτηση ξενοδοχείου
• Θα ενημερωθούν για το που και το πως πρέπει να έχει παρουσία ενα κατάλυμα
• Θα μάθουν πως είναι ένα σωστά κατασκευασμένο website καταλύματος για να δέχεται περισσότερες κρατήσεις
• Θα μπορούν να ακολουθήσουν απλά βήματα προκειμένου μεσομακροπρόθεσμα να αυξήσουν τις direct κρατήσεις τους

Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές, ενημερωθείτε εδω:
 http://traveldailynews.gr/columns/article/2973

Πηγή:
http://traveldailynews.gr/columns/article/2973


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου